Albins bröllopsbilder

Hej hopp, här kommer lite fler bilder!


En liten bild på mig.


Albin hittade roliga saker att fota...


Lite tokig bild på mig, men ja, såhär såg jag ut på festligheterna.


Mina fina, snygga skor som jag köpte i hemlighet när Albin inte såg. Men som tur är tyckte han de var skitsnygga. Score!


De kom med häst och vagn.


Där sitter de och myser.


Fick en bild på det fina släpet också.


Det blev tyvärr inte jättemånga bilder på brudgummen den här dagen, det var mest bruden som var i blickfånget. Sorry, Tobbe!


Jättefin bukett men hon kastade den inte. Det är kanske för amerikanskt? Jaja..


Bruden och hennes bror busar.


Här står jag och är kort och dirigerar hur de ska ta fotot och hur de ska se ut. "Se kärleksfulla ut!"


Sista bilden. Bruden och hennes bror. Älskar minen :P

Hoppas ni tyckte det var roligt att se på bilder hur vi hade det! Det var väldigt rolig upplevelse och jag är så himla tacksam för att Sara och Tobbe bjöd in oss för att fira deras lycka :)
Vi ska kanske åka till IKEA senare, vi får se. Annars, ha en soft söndag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0