Where have all the good men gone and where are all the gods?

Bonnie Tyler, yeah :)
Gillar versionen i Shrek 2 med Jennifer Saunders. Phunny.

Nu har jag jobbat klart för idag. Har varit väldigt segt. Inte haft något alls att göra, och det har varit tråkigt väder så då är det inte många som söker sig ut. Men jag har sålt minst 50 påskkort idag. Folk är som galna!
Det jobbigaste är ändå gamla människor med sina rullatorer som inte hör vad jag säger.. :/ Måste upprepa minst tre gånger innan de hör. Och så är det krångligt för dem att räkna pengar.
Att ingen hjälper dem att handla? Jaja..
Imorgon jobbar jag till tre, sedan är jag ledig! Eller ja, jag ska jobba fyra timmar på lördag också, men sedan är jag ledig tills tisdag. Yeah! :) Brukar inte vara så mycket ledig, så det är kul att få sovmorgon.
Undras vad som händer på fredag..
Albin kommer ju hem, så vi kanske gör något gott att äta och ser på Scrubs eller någon mysig film. Mmm.. Sooovmorgooon och myyyysa med pojkvännen is the shit! <3

Nu ska jag sysselsätta mig med något.
Ha det, ha det (som de säger i Norge)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0