Vicky Cristina Barcelona

Jag tänkte att jag gott kunde se en film, när jag är ledig imorgon och allt.
Glömde bort att jag hade lagt min klippning vid nio. Tusan. Aja. Kan ju alltid bara dra på mig kläder, äta frukost och sedan gå iväg och gå och lägga mig igen när jag kommer hem.
Fast det är inte min stil. Bättre att sova nu istället.

Anyways, jag såg filmen.



Jag vet inte, jag har alltid varit lite skeptisk till Woody Allen även fast jag aldrig sett någon av hans filmer. Men nu har jag då gjort det, och jag är fortfarande skeptisk. Kanske mer.
Jag vet inte. Jag störde mig på en berättarröst som lät hela tiden och berättade vad de gjorde. Jag menar, det ser jag ju själv. Varför inte vara tyst och låta skådespelarna prata?
Men nej, man ska vara svår. Hmpf.
Nu ska jag nog sova.

På tal om inget förresten, jag annullerade klänningen från Matthew Williamson. Såg klänningen i affär och den var inte så snygg.. Iaf inte värd 1400 typ. Så det blev ingen klänning. Men jag är glad ändå!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0