Time to pretend

MGMT - Time to pretend

Dagens låttips.
Idag är jag lite sleepy.. Det händer inget kul! Inte på hela veckan, vad jag vet..
Utom på fredag då, förstås. Då ska mamma, pappa, Albin, Eric, Sara och jag på Cabaret CartwrightLorensbergsteatern. Inte sett, så det ska ju bli roligt.

Men annars är det segt. Idag ska jag packa alla påsksaker i massa lådor och försöka hitta en bra plats på lagret åt dem. Och kolla hur många påskkort som det är kvar, och det var inte många i lördags, kan jag säga. Nästan alla påskäggen såldes också. Really good!

Den 29:e april släpps Twilight. Jag har beställt på Blu-ray. Längtar verkligen efter att se den.. Utan massa fjortisar från Dalarna som kastar popcorn bakom en.. :P
Men nu ska jag greja till med håret och sedan dra och jobba.
Ha en trevlig dag, så hörs vi!
Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0