Sur som citron

Jag sitter och tjurar.
Provade nyss klänningen jag tänkte ha på lördag. Den var inte alls som jag mindes. Den satt konstigt, såg fel ut.. Allt blev dumt. Och jag blev ledsen och arg.
Dumma kropp! Varför kan inte jag vara smal och pyttig så man kan ha nästan vadsomhelst och se söt ut?
Provade en klänning jag aldrig användt, därför att den är för liten. Den har dragkedja i sidan. Jag hatar sådana. Jag får aldrig igen dem. Och inte heller denna. Allt blir så hopplöst.
Om allt skiter sig kan jag alltid använda en blå klänning med chiffong som jag hade på mormors kalas. Kan ha den och lacktajtsen. Det kanske blir fint..
Men helst hade jag velat ha en ny klänning, i en lila fin färg så jag syntes.
Men nej. Såklart kan det inte vara så. Allt blev dumt i slutet på denna dag.
Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0