Stockholmsresa!

Yes, igår fick jag bekräftat att jag får vara ledig den 16:e maj!
Så jag messade kusin Cajsa att hon kunde beställa biljetter och det gjorde jag direkt när jag kom hem. Rätt okej pris, lite dyrare hemväg men så är det ju en söndag också.
Vi planerar att bo på vandrarhem eller så. Får kika upp det...
Anyways så ska det bli kul. Albin, du kan vara lugn, jag ska nog inte köpa någon väska. Tror inte jag har lust med det. Men kanske lite sommarkläder. Vore trevligt. :)

Nu har jag lite ont i magen >.< Dumma vecka..
Undras hur det blir i helgen. Imorgon har jag sovmorgon till 15.30 och sedan går vi på teater. Mamma och pappa åker nog till landet efter det dock. Albin ska nog träffa massa kompisar i helgen. Och vad gör jag? Tjaa.. Jobbar på lördagen och sen slappar kanske? Spelar spel, läser böcker, ser film..? :)
Låter som en mysig helg, tycker jag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sissel

är det allan?

2009-04-16 @ 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0