Stay

Oingo Boingo - Stay

Dagens låttips. Danny Elfmans coola band. Ni vet Danny? Han har gjort intromusiken till The Simpsons t.ex. Och till typ alla Tim Burtons filmer. Han är väldigt bra, tycker jag.

Idag är det softningsdag. Vi gör absolut ingenting.
Och det är jättehärligt! Vi har hunnit med tre avsnitt av Scrubs, vi har hunnit äta frukost och lunch och så har vi spelat dataspel. Alldeles nyss hängde sig mitt The Curse of Monkey Island, tyvärr :( Får försöka snart igen., tänkte bara blogga lite först. Om ni inte spelat det spelet, prova! Det är jättekul! Vet inte om Albin tyckte det var så roligt men jag vet flera andra som älskar det. Jag försöker spela det åtminstone en gång per år. :)

Senare ska vi köpa lite påskgodis och lite sås, så ska vi göra lövbiff och pommes. Myyyys. Kanske se en film, vem vet.
Nu sitter Albin och spelar Residence EvilWii tror jag. Går ner och stör honom lite.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0