Right here (departed)

Brandy - Right here (departed).

Dagens låttips. Jag tycker den är så mysig, även fast jag inte har hört så mycket av Brandy innan. Men när man lyssnar på radio så hör man så mycket bra, och då är det så gött att Spotify finns! Även fast man inte kan lägga över till som mp3 så tycker jag att det är värt iaf.

Jag kom (nästan) precis hem från frisören.
Hon var jätterolig idag. Hon pratade jättemycket och var arg på sin pojkvän, för han bara sitter hemma och spelar Wow nu när han är arbetslös. Hon jagade verkligen upp sig och jag var rädd att hon skulle klippa fel för hon var så upprörd. Och när hon hade berättat någon han gjort/inte gjort, frågade hon direkt om min pojkvän var så.
Det kändes lite taskigt att inte ljuga så jag ljög lite och sa att min pojkvän är besvärlig. :P Fast det är han inte.
Frisörens pojkvän hade tydligen spelat massa onlinespel igår och när hon kom hem vid halv sju och var trött hade han inte ens lagat mat. Och sen skulle de mysa men då spelade han spel. Och när hon skulle sova glodde han på fotboll, så hon kastade ut honom på soffan. Det lät väldigt roligt, det är nog inte lika illa som det låter. Men jag fick sitta och hålla med lite även fast Albin inte alls är sådan.

Idag är vi båda lediga och vi ska nog ta det lugnt men jag hoppas på en promenad. Det är jättefint väder, solen skiner och jag är glad!
Klippningen blev bra, förresten, fast hon var lite aggro. Bara topparna blev klippta men ändå. Det känns bra. :) Men har jag berättat att mitt hår är typ rött? Iaf på några ställen. Men frisören sa att det försvinner ganska lätt efter någon tvätt eller två. Nästa gång vill jag ha färg som ser ut som choklad! Mmm.. ^.^
Nu lyssnar jag på mysmusik. The Killers - Spaceman och Salem - Astronaut.
Yeah!

Det här blir nog en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0