Påskafton

Inget låttips idag, jag orkar inte leta upp något bra. (Eller dåligt)
Kom nyss hem från jobbet, nu sitter jag och slappar lite och väntar på att vi ska åka in till stan för att (förhoppningsvis) äta något och köpa lite smågrejs.

Jag är lite trött, för det har varit varmt idag. Det är ju jättetrevligt, faktiskt även fast jag mest är inne i affären. Men det blev allt lite väl varmt, trots att jag tog kjol idag. Jaja.
Jag får byta lite tunnare strumpbyxor och byta linne och sånt. Och tunnare skor.. Hm. Kanske.
Idag träffas släkt och det är mys. Goood mat! Älskar att vara på landet, för då turas man om att äta hos varandra och turas om att äta väldigt god mat. Och det finns alltid massor! :)


Ni får ha en jättebra påskhelg, så hörs vi!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0