Minispa

Hejsan! Jag blev inte länge liggandes i sängen, det är skönt men jag vill ju inte somna om.
Så upp igen. Tänkte att jag skulle ha ett litet ångbad för ansiktet. Som bastu. (Sissel vet hur mycket jag hatar värmen i bastun...)
Jag satt över kokande vatten med en handduk på huvudet. Kändes jättekonstigt, och udda :P Men som tur var såg ingen mig. :D


Snodde denna bilden från Google. Typ så satt jag :P

Sedan peelade jag ansiktet lite och sedan en ansiktsmask som skulle sitta på i fem minuter. Ganska skönt och jag är jättemjuk! Lyssnar på P3 och hörde på nyheterna att Pirate Bay-killarna (alla fyra) fick ett års fängelse, men att de säkert kommer överklaga. Tror jag det.
Och jag tycker det är flopp med fängelsedomen! (Som de sa alldeles nyss på P3 Populär. Sådeså.
Flopp på åklagaren som inte tycker barnmorskor får dela ut p-piller till tjejer under 15.
Jag kan inte annat än att hålla med Sara som bloggade om detta igår. Mycket krångel. Har inte mycket att tillägga än vad alla andra har sagt. Men jag tycker det är fånigt. Det känns som han har suttit och väntat på detta ögonblicket jättelänge, och nu, äntligen, får han säga vad han tycker. Har det hänt honom något som 15-åring?
Nej, nu är jag barnslig. Men det känns så. :P

Nu ska jag nog betala lite räkningar. Jag är konstig. Jag tycker jättemycket om att betala in på min kära internetbank och sedan sätta in mina räkningar i en pärm så jag har koll på dem.
Kontrollfreak. Albin är tvärtemot. När vi flyttar ihop blir det nog jag som håller koll på alla räkningar och papper.. :)

Nu, duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0