Last song

The Telepathetics - Last song

Dagens låttips. Den är verkligen bra. Albin tipsade mig, och jag undrar om inte Stefán tipsade honom..
Jaja, petitesser.

På tal om inget, så är min fot typ lila. Lite scary..
Jag skrev ju i måndags om att jag ramlade men att det inte var så farligt? Jag var ju typ blå över halva foten! Det ser ut som man har sminkat så det ska se ut som blåmärke fast det verkligen är det.
Creepy.


Usch, mina fötter ser läskiga ut.. Jag tycker inte det ser ut så i verkligheten. Men jaja.

Lite läskigt va? Usch..
Jag hoppas det går över snart.

Igår packades det klart, och idag packar jag bara lite småsaker. Det blir lite plats i väskan, vilket är bra, då kan man ju shoppa något.. :P
Idag ska jag åkaaaa.. :) Det ska bli kul att vara med Albin igen. Och nästa vecka kommer han hem!! Yay!
Och så är det påsk också. Jag hoppas jag är ledig lite så jag kan åka till landet och umgås med all släkt.
Hm. Nu får jag fixa till min fläta innan jag går till jobbet. Den vill inte samarbeta...
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehehe, ser inte så gött ut ;)

2009-04-02 @ 10:33:42
URL: http://bravaragazza.blogg.se/
Postat av: sedel

läskig fot! josé-myrra, jag behöver boktips! mitt huvud har fastnat på: åh jag kanske ska läsa en deckare till! icke! jag vill ha nått nytt, och du är ju lite av en bokmal. :)

2009-04-02 @ 11:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0