Första maj

Jepp, jag har varit uppe så länge att det har blivit en ny dag.
Brukar iaf inte vara uppe ur sängen när det är såhär "sent", men nu så.
Har precis spelat lite Mariokart med Albin. Det gick rätt bra, jag vann en bana och kom femma totalt. Albin vann som vanligt. Men jag är rätt nöjd ändå. Kom typ näst sist första banan.. :P Den var svår! Kaos! Bilar överallt, från alla riktningar. Ursvårt. Det sa Albin också.

Men nu är jag här. Ska nog snart gå, men ändå.
Vill se ett avsnitt (eller två) av Little Britan: USA innan jag sover. Hoppas inte jag får sådär ont i magen igen så jag inte kan sova. Jag tror att om jag oroar mig för att få ont i magen så kommer det nog hända. :/ Men jag är van att inte kunna sova. Med astman och magkatarren och allt. Om något händer är det bara att lägga sig i en annan säng och läsa tills man inte orkar hålla i boken och ögonen ramlar ihop totalt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0