Divine

Sébastien Tellier - Divine.

Dagens låttips. Ni kanske kommer ihåg den från förra årets Eurovision Song Contest? Jaja,  Frankrikes bidrag i vilket fall. Som var himla grymt. Och låten är väldigt catchy. :)

Jag vill vara ledig en dag denna veckan och den dagen ska vara solig, så kan jag gå ut och lägga mig på altanen igen och halvsola lite. Läsa och så. Det var jättemysigt i lördags iaf.
Första dagen detta året som jag gjort det. Typ. :) Det känns som att jag jobbar hela tiden, så jag hinner inte göra sånna saker. Men men.
Nu har jag kokat lite nyponsoppa som ska följa med mig till jobbet.
Men jag kan inte komma på vad jag ska ha för skor! Jag vet inte om det blir varmt eller kallt, om man ska ha strumpor eller inte.. Och jag har absolut ingen aning om vilka skor. Tusan. Mitt i-landsproblem.
Jag får gå och leta bland skokartongerna nu.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0