Bokus

Idag kom det två paket till mig från Bokus!


Trevligt med en "bibel".


Denna har jag väntat länge på!

Trevligt med bokpaket. Och jag får sovmorgon imorgon! Börjar inte förrän 15.30. Jobbar ifs hela torsdagen men på fredag får jag sovmorgon igen och jobbar bara från 15.30 igen. Yay! 2,5 timme. Och så lördag. Och snart är det lön igen. Det går så fort, tycker jag.. Veckorna bara springer förbi.. Typs.
Imorgon ska jag försöka få iväg Albin till Arbetsförmedlingen och sedan ska jag bjuda honom på lunch på Star of India. Mycket nice.

Det blev dock ingen promenad idag.. Hm. Får promenixa imorgon istället, har ju lite tid.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske pussla lite.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0