Bilden av modet


Fin bok med modebilder från 40-talet och framåt.

Jag vet, jag är galen som bara köper massa böcker hela tiden.. Men det här är intressant. Tror bestämt jag läste att bilderna i boken var med i en utställning på något museum i Sthlm nyss eller nu? Jaja.
Jag tycker det är kul att titta på hur de fotade förr och hur man klädde sig. Så jag ska sitta med denna boken och en varm kopp choklad senare. Fast kanske inte idag..

Jag fick också en film!


Mycket bra film. Har inte ens packat upp den, haha.

Ja, Hugh Jackman är alltid bra. Jag tycker det är så roligt i Scrubs att Dr Cox verkligen avskyr Hugh Jackman. Det kanske snarare är så att någon av producenterna som avskyr honom, men ändå.. :) Hur kan man hata honom? Han pratar mysigt och ser så trevlig ut. Han kan få vara en snäll morbror. Typ.
(Alltså ingen jag tänder på men som är trevlig ändå.)
Nu är jag jättehungrig. Vi håller på och gör grönsakssoppa. Från mitt gamla recept från hemkunskapen på högstadiet. Yeah!
Innan dess promenerade vi från mitt jobb och hämtade ut mitt paket så jag har varit ute och gått lite. Vilket nog är bra men jag har fortfarande ont i foten och blåmärket vägrar försvinna. Men det gör inte fruktansvärt ont, så jag klarar mig nog.
På lördag drar vi nog till landet, efter jag har jobbat. Mysigt att träffa hela släkten och kanske få ett påskägg. Eller iaf lite godis :)

Nu ska jag nog gå och fixa klart maten och sen ska vi se på Project Runway medans vi äter. Väldigt mys!
Mysfaktor 1000!

Ha en trevlig kväll, så hörs vi väl imorgon!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0