Bad hair day

Jag vet inte vad som hände med mitt hår i söndags men nu känns det inte rätt..
Hm. Jag vet inte hur jag brukar ha benan, hur mycket till vänster det är. Allt känns obehaligt :P Så det är min bad hair day. Men inte så farligt.
Snart drar jag mig till Angered och möts av min älskling (förhoppningsvis annars går jag vilse).
Imorgon blir det jobb jobb igen. Men det är helt okej.
Fast jag hade velat få ut mindre av den här dagen. Ja, ni hörde rätt. Mindre! :P Jag kände mig stressad nästan hela tiden för jag måste åka till Angered någon gång på dagen. Det känns mycket bättre när man inte har något planerat och bara kommer på "jag vill gå ut och lägga mig på altanen" och så gör man det. :)
Jag är konstig.

Idag släpptes Twilight men jag har inte fått den, inte ens fått något mail om att de har skickat den till mig. Ledsen Josie :( Dumma Cdon... Får beställa någon annanstans nästa gång. Om den inte kommer imorgon blir jag arg!! Grrr..
Nu ska jag dra mig!
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0