Noblesse

Tänker jämt att det heter no bless men hur fel har man inte då?

Jag är sjuk. Typ. Känner mig lite smått yr ibland men har inte feber. Satt och frös på jobbet i minst en timme.
Nu är jag klen och gnällig. Gnäller och ynkar mig. Tror Albin börjar bli lite trött på allt jag vill ha och vad han ska göra åt mig. :)
Så jag sitter i mjukisbyxor och morgonrock och tittar på Mannen som kan tala med hästar och äter Noblesse. Boken är skum men filmen är rätt okej. Åt pastaälgar (finns på IKEA) och såg Sex and the city-avsnitt med Albin förut också.
Det är kul att det finns en serie som jag tycker massor om som han vill se tillsammans med mig. Han är bra.


Imorgon ska jag jobba lite och sen gå på föreläsning som David Lega håller. Pappa har varit på en föreläsning och tyckte jag borde gå, so I will.

Snart fyller jag år. 16 dagar kvar. Det är inte jättesnart men det är ju ganska nära ändå. Vet inte riktigt vad jag vill ha.. Skulle kännas jobbigt om någon köpte t.ex. en bok jag inte sagt att jag vill ha. Alla tror nog jag vill ha en bok bara för jag jobbar i bokhandel men då har jag ju typ läst väldigt mycket eller vet vad alla handlar om.
Vill inte vara besviken och vilja byta men det är alltid någon som ger mig någon konstig bok.. Varför inte ge mig presentkort istället?
Jaja, ska inte klaga.

Egentligen vill jag bara ha en film eller så, mest kul att träffa släkt och äta gott.
Ska anmäla mig till tenta snart. Vet inte om jag pluggar annorlunda den här gången men jag ger mig den på att jag ska fixa dem.
Nu ska jag nog se klart på filmen och sen sova, för jag är trött som en gnu i blåsväder.
Noblesse till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0