Frikort = gratis medicin!

Japp, det är alltså bestämt; jag är typ stamkund hos Apoteket och sjukhusen så jag behöver inte betala något. Iaf inte på ett år. Det är ju lite illa. Att jag har köpt så mycket medicin och varit på sjukhus och hos läkare så jag har kommit upp i frikortsgränsen, alltså om jag visar upp kortet slipper jag betala när jag åker in akut, vilket är väldigt skönt men ändå lite läskigt. Jaja.

Idag kom det en liten väska till mig. NYPD-kuvertväska, eller clutch eller vad det kan heta, med nitar på.

Ganska fin va? Från Ellos.

Och jag ska få en ny cardigan! Bloggade om det för ett tag sedan, den gråa stickade som hade gått sönder i sidan. De skickar en ny till mig, jättekul för den var så himla mysig.
Idag fick jag hem en bh som var jättefin men som hade gått sönder lite på sidan så att en vass grej stack mig halva dagen jag hade den på mig. Jätteotäckt.


Imorgon ska jag klippa mig innan jobbet. Tror dock bara jag ska klippa topparna så får jag se hur det blir med lugg typ nästa vecka eller så. Eller kanske senare.
Nu dricker jag te och varvar ner. Lönedag idag, trevligt men jag ska verkligen försöka att hålla igen och spara pengar istället för att köpa onödigheter. Behöver väl dock vinterskor, vad ska man köpa? Kängor eller stövlar eller vad ska man ha på sig här i Sverige med snö och regn och slask och rusk?
Tipsa mig gärna, är helt ovetande...!

Ska nog kika på Gordon Ramsay snart. Han är jättehet! Vet inte varför, han är ju rätt gammal men han är cool när han blir arg. Dock inte när han blir jätteaggro och säger att de är horor och diverse andra fula saker. Isch. Hoppas han är snäll idag, men lite stygg.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du kollat på Nilson? De har ganska mycket bra, kanske något i den här stilen?



http://www.nilson.com/Nilson/Dam/Modeller/Varmfodrat.aspx



2008-09-26 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0