Chokladkameran

Är inte på jättetoppenhumör just nu men vill gärna ha bloggat.
(Det regnar, jag blev blöt, trött i benen, hungrig och allmänt grinig)

Tänkte lägga upp lite bilder på vad jag fick på min fina födelsedag!


Fin parfym i resekit av Albins snälla föräldrar!


Miss Marple fick jag av gudfadern (Lars), hans Marianne, mina kusiner Anna och Axel plus morbror Jonas och hans Marie.


Av SötAlbin fick jag gamla Hairspray och Sweeney Todd.


De här coola kopparna fick jag av sysslingarna med tillhörande föräldrar.


Ikeapresentkort av gudfadern nr 2 (Peter) med tillhörande familj (kusiner). Jag fick ett till presentkort av mormor och morfar men det blev så dåligt på bild för det var alldeles vitt. Det var iaf på Åhléns.


Finaste presenten fick jag av Sara, brors tjej. Gillar sådana som är personliga. :)


Fick också en fin kamera! Chokladkameran kallar jag den, för den har den färgen. Är jättenöjd. Det är en Canon Ixus 8015, 8 megapixel. Yay!

Är alltså väldigt nöjd med dagen trots det där utanför bokmässan. På tal om bokmässan så inköpte jag två grejer, kort kommer här!

En serietecknares dagbok av Martin Kellerman. Nöjd!!


Det ska bli en julklapp, jag ska pyssla ihop alla pärlorna så det blir ett halsband och örhängen.

Jag fick en försenad födelsedagspresent till mig (från mig själv) igår också. Jättefin väska från Asos.com.


Nu ska jag titta på Top Model 10 och sen So you think you can dance. Det är näst sista avsnittet för båda två serierna idag. De sista är imorgon. Can't wait!
Borde plugga lite också.

In case I don't see ya:
Good afternoon, good evening and good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0