Sneaky Miss Marple..

Hon är så lurig, den där! Hon säger något och så ser hon så misstänksam och sneaky och lurig ut! Jisses, jag vill också se lika sneaky ut. Eller vara lika sneaky..
Hade ett litet maraton med mig själv igår. Eller om det var i förrgår.. Kikade på tre avsnitt. Ganska mycket eftersom varje avsnitt är ca. 90 minuter.
Idag har jag bara sett ett hittills men jag kanske ska se ett till med mamma, hon tycker också det är spännande. Jag vet seriöst aldrig vem som är mördaren förren hon säger det.
Det är kul på så sätt. Sneaky sneaky..


I onsdags hade det kommit paket till mig! Jag glömde skriva om det då och orkade inte igår, så det blir idag. Det var två tunga paket, och vad jag visste hade jag inte beställt något.. :)
Visade sig att det var från Albin! Han hade köpt böcker till mig <3
Visserligen så hade jag alla böckerna utom en, men det var väldigt vänligt tänkt. Jag skrev kanske om att jag inte kunde hitta Marian Keyes - Sushi för nybörjare, den gick inte att köpa alls. Då hade bus-Albin köpt på blocket.se, fast då var det ett paketpris för alla böckerna liksom.
Men han ska sälja de jag redan hade, får pengar tillbaka och allt är frid och fröjd!


Nu behöver jag väl bara Å andra sidan så har jag alla hennes böcker. Hon är en underbar författare. Skulle himla gärna vilja träffa henne för hon verkar vara en fantastisk och rolig människa.
Idag kom det ett paket från Yves Rocher till mig. Såg det innan jag gick till jobbet, så jag tog med mig det och öppnade det där. Det var tre stycken rengöringsprodukter, en ansiktsmask (på tub?), ett läppglans (korallfärgat), lila ögonskugga och en kajal och mascara i ett!

Ser den inte lite rolig ut?

Nej, nu har jag sett ett till Miss Marple-avsnitt med mamma. Sneaky..
Det var psykiatrikern som var skurk! I'll say..
Nu är det sovadags, för imorgon ska jag öppna tio. Och imorgon ska vi träffa moster Eva, kusinerna Olle och Cajsa, Henrik och lille Milton-voffsingen.
Vi ska nog promenixa dit. Får se vad som händer, men jag ska fota den gullhunden! Fluffbollen.. <3

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0