Oliver, the puppy

Idag har jag varit och hälsat på min käre bror.
Jag mutade med bullar för att få besöka honom, för han har skaffat en liten hund med Sara. Oliver heter den lille valpen och är den sötaste lilla hund jag någonsin sett! (Ta inte illa upp, Milton)
Tog massa bilder, eller snarare, Albin tog massa bilder, så här har ni en!

Så liten, bara 9 veckor.

Vi gav ett kort till dem; En pojke! står det och grattis och lycka till på insidan. Väldigt fint, tyckte jag. Vi klappade och tog kort och busade med den lille valpen och sedan åt vi bullar, och jag gick och beundrade lägenheten. Den är väldigt fin, jag blir så sugen på att flytta när jag är på besök hos dem.
Vi var en sväng på Åhléns innan vi åkte hem och där finns det ju massor av inredningsgrejer. Blev sugen igen.

Jaja. Det var jättekul att hälsa på Eric, Sara och Oliver, jag är gärna hundvakt till den lille sötnosen.
Han var så glad och viftade på svansen och gnydde lite (jättegulligt) när jag satt i soffan och han också ville upp. Inga hundar i soffan dock. Sedan, efter bullarna, somnade han i Saras knä.

Så söt!


Nu har jag på mig myskläder och ska nog lägga mig och läsa lite i den nya Stephenie Meyer-boken Eclipse. Försöker på engelska och det är inte så svårt, det enda jobbiga är att inte slöläsa. Eller läsa för snabbt. Jaja.
Har sådan lust att se på någon film men vill inte göra det själv och Albin ligger i sängen och är trött. :(


Oliver gillade löv.

Jag ska sätta på etiketter till julklapparna istället.
God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0