[kala:s får:m]

Jag köpte muffins- och bullformar igår! Så imorgon eller på söndag ska jag baka kanelbullar.
Förhoppningsvis får jag hjälp av Albin.

Två svarta med blommor och fyra med rosor. Fina va?

Och till råga på allt så fick jag Sex and the city-filmen idag!

Finally!

Japp, spännande spännande.. Har inte bloggat på någon (några?) dagar, för jag har verkligen inte haft något alls att berätta. Jättetrist. Bara jobbat. Och idag har inte så mycket hänt heller egentligen :P
Utom att jag har lagat god entrécot med pommes och bearnäs-sås (min fina stavning). Ska diska en form, sedan är jag klar med köksbesvären.


Ska upp och jobba imorgon, så nu ska jag bara slappa och kanske gå och lägga mig tidigt. Fast har bestämt mig för att se Walk the line och äta en glassbåt.
Musiken är väldigt bra, och jag kommer säkert få ryck efteråt och vilja lyssna på Johnny Cash. Älskar Ring of fire och Ghostriders in the sky. Med mera.

Ha en trevlig fredag, festa för mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0