Josies konstigheter (hemligheter?)

Idag på jobbet, när det var ganska lugnt och jag redan hade pysslat med allt jag skulle, tog jag fem minuter för att skriva ner (upp?) alla konstiga och mindre konstiga grejer jag har för mig.
Såhär blev det:

  • När jag köpt något i klädesväg vill jag genast ta på mig det, undtantag för strumpor och strumpbyxor
  • Jag plockar alltid ur de torkade bananerna ur min müsli på morgonen
  • Kommer alltid (nästan) fem eller tio minuter innan bussen går
  • Älskar att skriva små lappar/kort till folk jag älskar och ge dem korten när de minst anar det
  • När jag köpt en present eller julklapp vill jag ge den genast!
  • Ungefär halva min garderob består av H&M-pryttlar och kläder
  • Jag hänger jämt upp kläder som ligger i mitt rum in i garderoben innan jag går och lägger mig
  • Tycker inte att jag har någon bra sida av ansiktet, framifrån är bäst
  • Gillar all musik utom growl och heavy metal, vanlig hårdrock är helt okej. Rap blir tråkigt efter ett tag och speed metal, trash metal & allt sånt går inte heller hem hos mig
  • Min specialitet är kladdkaka med hallon och vispgrädde. Också duktigt på lövbiff med pommes frites, gräddsås och sallad
  • Jag gillar att titta i modetidningar och kryssa för vad jag skulle vilja köpa, alternativt skriva listor på vad jag önskar att äga. Nästan aldrig köper jag det jag kryssat för/skrivit upp, glömmer bara bort.
Så, där var min lilla lista!

Är lite trött, kom nyss hem från gympan. Har tvättat håret och känner mig allmänt mysig. Ska bädda rent, äta lite gröt och titta på Design: Simon och Thomas med mamma och Albin. Kanske laga några tröjor och sticka lite mer.
Jag fick garn och stickor av mormor igårkväll och började då. Det ska bli en halsduk av marinblått garn. Tog en bild men det ser så ljust ut med blixt. Det är iaf mörkare.

Jag har kommit ganska långt, tycker ni inte det?

Nu ska jag springa iväg och göra gröten!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0