Hej hej, hallå bloggen

Jag är helt slut.
Har inte gjort något speciellt idag men jag är helt slut ändå. Känner mig krasslig, tycker det är synd att jag ska jobba imorgon för jag vill inte vara sjuk på jobbet. Var det lite igår, och det var ju bara 4 timmar.
Det är himla svårt om jag skulle bli sjuk eftersom jag jobbar typ fem dagar i veckan. Om någon blir sjuk spricker hela schemat. Eller ja, bara om jag blir sjuk kanske. Om chefen blir sjuk får jag väl ta en dag extra.
Men men..

Ställde om klockorna igår och vaknade tjugo i åtta idag. Egentligen var den tjugo i nio men jag var lite pigg ändå, eller kunde inte somna om. La mig i soffan för att läsa men hann inte med mycket förrän jag somnade om.
Jobbigt. Tror jag kanske har sovit för länge och det är därför jag är så trött. Och att jag är krasslig. Och för jag inte gjort något "nyttigt" idag. Bara städat badrummen.


Det är kanske inte så kul att läsa ett såhär meninglöst inlägg, så jag ska nog avrunda det och gå och lägga mig. Försöka bli frisk tills imorgon. Hoppas jag kan träna.
Kusin Cajsa är i Paris med min moster i detta nu. Jag är lite avis, men fransmännen är ju lite aggro så det kanske är tur att man slipper? Jag skulle ifs kunde använda min skolfranska om jag åkte dit, n'est pas? (Eller hur, tror jag att det betyder.. :P)
Jaja. Allt verkar fungera på nya datorn, ljudet och alla bokmärken är tillbaka fast Albin fick pyssla lite med det.
Annars har jag sett på film, glott på tv, läst bok, gått runt och varit rastlös osv.
Söndagar suger. Iaf ibland. Eller så suger det bara för jag känner mig sjuk.
Nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig med Marian Keyes - När Lucy Sullivan skulle gifta sig.

Söt-Albin försöker se ut som sin tröja.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0