Gummistövlar? Yes, please



Nya gummistövlar, randiga inuti. Fina!

Det regnade idag och jag tänkte "Ja! Jag tar mina fina kilklacksskor fast jag ska gå i stan!" Jag är lite klen och ovan att gå i högklackat nämligen. Förstår inte hur folk lär sig att gå i dem utan att få ont. För jag gillar att gå.
Jaja, klag-Josie..
Skulle möta upp Albin efter hans föreläsning, för jag är ledig idag. Vi skulle köpa galgar och jag skulle köpa pysselsaker på Panduro hobby. Mycket trevligt ställe.
Anyways, galgaffären hade inte galgar (!) såg det ut som så jag gick vidare till Panduro och dit kom Albin. Jag hittade några fina lås och köpte lite pärlor. Sedan sprang jag in på några skoaffärer men hittade inga gummistövlar. Jag tänkte "what the hell?". Varför kan inte affärer ha snygga gummistövlar som inte kostar över 1000 kronor?
Smet in på DinSko och hittade de fina stövlarna ovanför. De är inte världens snyggaste men väldigt fina, jag kan tänka mig att ha på mig dem när det regnar och de läcker inte in (än).
Äntligen har jag köpt gummistövlar. Det enda som behövs nu i vinter är nog vinterskor. Kanske ny jacka också, min kappa har blivit lite trasig i fodret och om jag ska ha mina stickade tröjor blir det lite trångt.. Får se hur det blir med det, men nya vinterskor som håller mig varm måste iaf inköpas.

Igår köpte jag mig en bok. Om stickning!

Rolig stickningsbok!

Bli inte förvånade om ni får en stickad muffins eller så i julklapp! :)

Ska gympa sen men jag ska nog försöka plugga lite. Eller sticka. Eller göra smycken. Fast måste plugga..
Jaja.
Hejs!

Kommentarer
Postat av: sofia

har alltid velat lära mej att sticka. och har faktiskt försökt ett par gånger, men det går inte så bra ;p

2008-10-15 @ 17:03:55
URL: http://ssoflizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0