Ett helt år av kärlek

Japp, nu så var det dags. Ett år med Albin.
Det känns jättebra! Det känns visserligen som mycket längre, men ändå.
Och det har varit så mycket kärlek, skratt, mysiga stunder och bus. Ganska mycket bus och interna skämt, men det är det som är så roligt och trevligt.
Vi firade genom att bo på hotell en natt, och det var väldigt trevligt.

Idag fick jag presenter av Albin.
Han hade redan fått en av mig i form av hotellvistelsen men det här fick jag!

Ett rött hjärta och filmen P.S. I love you!

Jag fick inte filmen i födelsedagspresent och hade tänkt att köpa den själv för jag ville verkligen se den. Har läst boken några gånger och den är ju jättebra så jag hoppas att filmen är det med. Albin är så bra på att överraska mig. Det är det jag älskar med honom (iaf en av alla sakerna).
Han är så söt.


Idag pluggade jag lite på jobbet, men har en del kvar. Är ledig imorgon så då ska jag plugga.
Ska dock iväg på VIP-kväll med Victoria på kvällen. Det är hos Topshop, och man får lite rea plus snacks och dricka. Ska bli kul! Har inte varit på någon sådan tidigare. Har velat och fått tillfällen men sen har det inte blivit av. Men nu så!
Jaja.

Whitney vann Top Model! Trodde verkligen det skulle bli Anya men det var kul att det skulle bli en kurvig tjej. You go girl! (Du går tjejen!) Nu är det bara att vänta på sista avsnittet från So you think you can dance om ett litet tag. Exciting!
Jag hoppas nog på Katee men om inte hon så vill jag verkligen att Joshua ska vinna. Eller kanske också Twitch..
Jag kan verkligen inte bestämma mig. Men jag blir nog glad, bara inte Courtney vinner.

Ha en toppenkväll!!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0