Albins present

Albin kom nyss hem efter ha varit borta större delen av dagen. Han har lekt med en vän.
Jag stod och spanade efter jag hade pluggat, och undrade vart den där Albin hade tagit vägen.
Sedan kom mamma hem. Hon hade handlat på Bianco.
På tal om skor så fungerar inte DinSkos hemsida. Inte heller Nilson. Undrar varför..

Lite senare kom Albin.
Han hade köpt choklad till mig. <3
Jag fick en liten. Sen en lite större. Sedan två stycken 200g.
Mamma sa att jag kommer bli tjockis, men jag tänker ju inte äta alla på en gång. Tokigt!
Tänker spara minst två. För den minsta fick Albin.
Det kunde han vara värd, stackarn måste plugga.


Nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten, alternativ jämföra gamla tentor och skriva ner viktiga saker.
Choklad på er!

Chok-o-licious.


PS. Om ni vill kan ni följa min blogg med bloggkoll! DS.



Kommentarer
Postat av: cajsa

åh gud vad gott! vad är det för speciellt med den där nya Chok-o-licious? :D

2008-10-07 @ 22:18:06
URL: http://cajzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0