Upp och hoppa!

Idag fick jag mail om att den engelska boken jag läste ut i lördags har en uppföljare och jag har beställt den och de har skickat den! Mycket billigare än min bokklubb dessutom. Bra bra.
Jag läste Eclipse av Stephanie Meyer och hon har en uppföljare till den som heter Breaking dawn, om jag inte minns fel. Jag trodde verkligen att den jag läste var den sista boken, men hur fel kan man inte ha? Det blir kanske lite mycket när man skriver fyra böcker om samma sak? Lite som att hon inte vet hur hon ska avsluta det hela.
Äsch, jag är glad att jag beställt boken iaf.


Det gick jättebra på gympan igår! Trots att jag inte hade med mig astmamedicinen (för säkerhets skull). Då tänkte jag att jag skulle ta det lite försiktigt, men struntade i det och kämpade på istället. Orkade mycket mer än vanligt, hängde med (nästan) jämt. Och var ganska trött när det var slut men det kändes bra att jag inte hade maskat alls. Ibland gör jag det när Albin är med, då maskar vi lite tillsammans. Inte bra, men men.
Kände inte av astman alls. Jätteskönt.

Idag är Albin och byter min jacka till en större storlek. Väldigt trevligt, jag hoppas iaf att de har den i en större, annars blir jag ledsen om den är slut :/
Han bytte mina stövlar igår också, de var ju trasiga men de i affären sa till honom att "jag måste ta på skorna rätt" och att "pappen i skorna var där för att skydda" och att "de inte var trasiga". Men för fan liksom...
Om tyget inne i stöveln har gått sönder och man känner papp, då är de inte hela!
Ett tips bara. När man känner något i ena skon och inte i andra, då är det något som är fel.
Och hur kan man sätta på sig skor fel? Jag hade dem inte på fel fot iaf. Nej, de var nog trasiga från början men de kan väl erkänna att de hade fel iaf?
Vill inte handla där igen... Dumma Wedins.
De skulle sätta in pengar på mitt konto iaf, får se om de ens har gjort det annars får stackars Albin gå dit och klaga.
Känner mig lite taskig som låter honom springa ärenden, men jag hinner ju verkligen inte och jag hade inte många dagars bytesrätt.
Får göra något för honom, baka en kaka eller laga mat eller så. =) När jag hinner.. :P

Spa imorgon!


Vem hoppas ni vinner i presidentvalet? Jag håller på Obama.
Varför ska alla envisas med att ha gamla gubbar (McCain) hela tiden? Det är de som inte ska bestämma allt, förstår ni väl? De har ju urusel synvinkel på saker. Iaf de flesta.
Jaja. Jag ska inte ha någon valvaka alls, men hoppas att det blir som jag vill och tycker.

Nu ska jag göra en macka och hänga lite tvätt och sedan jobba och fixa och dona så det ser trevligt ut när jag ska vara borta.
Kisses

Kommentarer
Postat av: Siri

Man ska (egentligen) ALLTID använda skohorn, annars nöter man ner bakkappan.

2008-11-04 @ 22:38:32
Postat av: Josie

Eftersom det är en stövel är det lite svårt att ALLTID använda skohorn. Dessutom skulle stöveln säkerligen gått sönder pga skohornet, så kassa var stövlarna. And that's that.

2008-11-06 @ 12:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0