Stövlar

Japp, jag var i stan igår och köpte stövlarna som jag spanat på ett tag.

Stövlar från DinSko.

De var lite dyra sist jag kikade på dem men nu har de "reat" ut dem lite, 200 kr billigare än när jag kikade sist. Leather-stövlar. Nice, nice..



Jag är väldigt nöjd iaf.
I fredags gick min jacka sönder (eller om det var i torsdags..) :/ Den nya, fina med trevligt och varmt foder..
Anyways, jag lyckades få bytt den igår. Nu har jag en hel jacka igen, hoppas inte den blir trasig också..
Handlade lite julklappar igår. Farmor och kusin Olle är klara. Tycker jag.
Min bror är alltid lite svår och nu har jag Albin att tänka på också.. Hm. Killar killar killar.. Varför ska det vara så svårt? Antingen har ni redan allt ni behöver eller så vill ni ha überdyra saker. Inget mittemellan.

Oliver ligger och sover i sin lilla korg nu, bushunden.
Han är så söt när han ligger alldeles utmattad och vill att man ska klia honom lite på magen.


Idag har jag inte lust att göra någonting. Bara slappa.
Kanske gå ut på en promenad och fota lite, om det inte regnar. Eller det funkar nog också; jag har ju gummistövlar och luva på min nya jacka (den som jag bytte till). Så det kan ju ordna sig. Men men..

Det ska komma en film nu i november som är baserad på vampyrboken jag läser. Eller jag läser fjärde just nu (på engelska, faktiskt väldigt lätt) men filmen är baserad på den första boken.
Kollade in trailern igår och den verkar lite löjlig men vill gärna se den ändå. Vampyrfilmer blir ofta lite smått löjliga.. I boken får man ju fantisera själv men det är svårt att göra det snyggt på film.
Men vill se den. Får se när det nu blir, vi ska ju till Falun nästa helg.
Och jag har fixat alla julklapparna dit! Ska bara inhandla en ram..

Nu vill jag se på film eller så. Har Marylandkakor också..! Mm.
Nu ska jag gå och titta till den sovande valpen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0