Misslyckande

Idag mår jag rätt bra - fysiskt.
Rätt kasst psykiskt. Albin tog reda på tentorna och jag fick (såklart) inte godkänt den här gången heller. Det stör mig att jag inte vet vart G-gränsen gick, det står ju inte.. Men Albin fick godkänt, och jag är glad för hans skulle. Faktiskt.
Men det stör mig att jag aldrig lyckas.. Varför?
Vad är det för fel på mig?

Jaja..
Albin var jättegullig och skickade en ros till mig, det var kul. Kunderna tyckte det var spännande.
Annars har jag pysslat och prismärkt saker. Ordnat upp lite. Det kändes bra. Men sedan kom det fler kartonger, så det blir lite att göra imorgon också.
Och på onsdag är det spa!


Jag är sneaky och har ordnat en julklapp till en halvsläkting idag. Hahaa!
Jag är lurig. Jag hoppas det blir en bra present, vill gärna att det blir bra och uppskattat.


Nu får jag nog byta om, för jag måste gympa.
Helvete.
(Fast bra)

Kommentarer
Postat av: Sara

Försök att inte ta det så hårt.

Har du frågat läraren om råd, t.ex. vilken infallsvinkel man bör ha för att få rätt svar? Kanske har du bara tänkt fel och missar poäng därför!

Du är duktig, du kommer igen!

2008-11-04 @ 09:01:06
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0