It's your party


Bara så att du vet!

Är helt slut, fast det inte har hänt så mycket idag. Det har varit skitväder idag, så det var inte många som trotsade regnet och kom och handlade, så det blev ingen jättestor vinst idag om man säger så. Inte mycket för mig att göra än att pyssla med kartonger och annat på lagret. Sådant är lite trist om man inte får avbrott med kunder.
Men ändå.
En trevlig kund och jag pratade lite och han tipsade om en bok och om två filmer som jag nog får kolla upp. Han är så himla trevlig och det är alltid roligt att utbyta erfarenheter, såsom filmer och annat bös.

Det kom paket till mig idag! Igår fick jag två tröjor från Cosmo, en helsvart och en vit med två pingviner på som det står "Don't wanna, don't wanna be alone no mo mo". Skumt men trevligt.
Och idag kom det två spel, varav ett jag redan hade och hade beställt av misstag men den fick jag returnera. Tre filmer kom också. En är en julklapp men tog kort på de andra två:

Harrison Ford is the shit.


Film baserad på min favvobok av min favvoförfattare!

I den senare är Gerard Butler med! Han är den sluge och hemske Gus. Jag tycker inte alls om honom i boken, han är så jobbig och det är så synd att inte Lucy ser det med en gång. Men vi får se hur Gerard spelar.
Det kom också ett annat paket men det är en julklapp och då kan jag inte ta kort på det eller berätta om det, för offret (mottagaren) läser min blogg.
Så jag har fått mycket men kan inte ta kort eller berätta om det. Synd. Får göra det efter jul men då är det ingen som bryr sig :)

Imorgon och på torsdag är jag ledig, så imorgon bär det av in till stan och jag ska köpa lite träningskläder. Nya gympabyxor (typ mjukisbyxor som bara går till knäna) och sportbh. Och kanske mysbyxor för mina andra har gått sönder i resåren. Får nog hitta julklappspapper och ettiketter också. Och galgar!
Åhléns hade fina, vita galgar en gång men alla andra gånger vi kikat (kanske tre fyra ggr) så har de inte funnits där. Och då säger de "de kommer nästa vecka" men veckan efter när vi var där fanns de inte.
Suck.
Kanske ska köpa några fina julprydnader eller så, de har fina på Åhléns. Och jag har ju presentkort där!
Och kanske fina skor till nyår...
Nej, nu får jag sluta shoppa. Fy!

Nu ska jag kika igenom min reklam och sedan äta, jag är jättehungrig.

Be well

Kommentarer
Postat av: sissel

nämen! finns lucy sullivan i serie! omg! (HAHAHA) jag vill verkligen se den, känner mig lurad, visste inte ens att den fanns. josé, det får bli vårt projekt i jul. å lussekatter :) puss

2008-11-14 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0