Helvetesinternet

Internet är segt och ibland går det inte att komma in på de sidor man vill och om man gör det så tar det minst ett år. Ungefär. Jag vet inte vad som kan vara fel... Jätteskumt och irriternade.

Jag orkade inte blogga i onsdags och igår jobbade jag bara. Orkade inte göra något efter det. Idag börjar jag inte förrän tre, så jag har lite tid att softa men såklart så mår jag dåligt.
Typ astma/allergi + mensvärk. Jisses.
Varför måste det vara allt på samma gång? Visserligen sa läkaren på Mölndals sjukhus att det kan vara hormonerna men man vet ju aldrig. Och de på Vårdcentralen verkade ju inte tycka det var skumt. Jag fick dock läkaren som mamma hade när hon var där för att kolla varför hon hade så ont i armen.
Vet ni vad läkaren gjorde då? Sökte på internet för att hitta varför hon var sjuk....
Jag tror jag vill besöka Vårdcentralen igen men prata med en annan, kanske kvinnlig läkare. De kanske tar mer allvarligt på astma kombinerat med mensvärk.
Jag vet inte. Men jag vill verkligen inte åka in till sjukhus varje månad.
Inatt mådde jag ganska kasst men försökte hålla mig lugn och andas normalt, vilket är lite svårt när man har tagit medicin som får pulsen att gå upp. Men jag somnade och har sovit hela natten, så det var ju bra.
Synd bara att jag mår dåligt nu också.

Anyways..
Imorgon är det lördag. Då vill jag åka till IKEA. Jag vill kika på ett nytt skrivbord (mitt gamla håller på att falla sönder i sina beståndsdelar) och kanske ett nattygsbord/byrå att ha bredvid sängen.


Nu har jag ont i magen. Jag kanske ska gå och kolla om det finns något meningslöst program att glo på. Det kanske får magen på andra tankar.
See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0