Chokladkalenderdags!

Ja, det är sant. Jag är lite barnslig, men det är ju gott med choklad...!
Albin och jag hade sådana (varsin, förstås) förra året och vi måste väl hålla på traditionerna.

Fin chokladkalender.

Jag hämtade två paket idag. Ett från H&M och ett från Beauty Planet.

Gräddvita knästrumpor från H&M.


Dålig bild på min beiga kofta, också från H&M.


Suddig bild på min nya parfym från Agent Provocatuer som heter Matrîsse.

Idag har jag bara jobbat tre timmar, som sagt men det kändes ändå lite jobbigt. Imorgon är det fyra timmar som gäller och sedan bär det av till IKEA. Jag tänkte att jag skulle lägga upp min önskelista på bloggen, eftersom det kan vara svårt att hålla koll på alla lappar jag skrivit.
Då är det bara att susa in hit och kolla.

Josies Önskelista julen 2008
  • Rockyböckerna (serien, om någon tvivlade), nr 4, 6 och 13
  • Litet syskrin
  • Knivställ (gärna det från Chilli med en man med knivar genom kroppen :P)
  • Miss Marple säsong 2 på dvd (kolla Movieline)
  • Presentkort på Akademibokhandeln och H&M
  • Narnia: Prins Caspian (film)
  • Brudens bäste man (film)
Det är nog det än så länge. Jag får väl uppdatera när jag kommer på något mer.
Det är svårt att önska sig något nu för tiden... Jag vet inte vad jag vill ha. Man visste ju det när man var liten men nu ska man önska sig något litet, allt annat får man ju köpa själv. Såklart, det fattar jag med. Men svårt att komma på något bra och kul som jag vill ha i rätt prisklass. Hm hm.
Ingen gillar att ge bort presentkort. Varför inte? Bara för man ser hur mycket man ger, det är väl inte det som är grejen? Det klagas så mycket på att man önskar sig presentkort, men jag bryr mig väl inte om hur mycket det står att det är på, huvudsaken är väl att man kan köpa något med det? Om inte det räcker till när man hittat något fint, kan man ju lägga ut själv för resten. Ingen big deal alls.

Jag är sugen på mat och på att se Mamma Mia som jag har bestämt att hela familjen ska se.
Kan avsluta med att lägga upp en bild på mig, eftersom det är så sällan jag gör det. Inte så konstigt, för på bilden jag tog ser jag jätteledsen ut. Fast det är jag inte, är bara lite krasslig.
Och blixten fick min ansikte se skumt ut.. Som om jag hade någon hudsjukdom nästan. :O
See for yourself...

Sådär ser jag oftast inte ut, men men. En bild på mig är ovanlig, så njut.

Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0