This charming man

Mamma och pappa var i England häromveckan eftersom de firar silverbröllop i år. De ville göra något själva, ha det mysigt, så de vandrade och så. Iaf, när de kom hem fick jag en present, och min mamma känner mig väl och vet att jag är besatt av Marian Keyes så de hade köpt med hennes senaste bok! Visserligen på engelska men jag läste ju ut sista Harry Potter-boken, som var en tjockis, på engelska så jag borde klara denna.

Albin har också klippt ihop en kortisfilm från Stockholmsresan.
Han filmade mest när vi var där, eftersom Cajsa och jag sysselsatte oss med shopping. Den blev himla kul tycker jag, så se den och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0