Coolstuff

Igår kom det ett trevligt sms till mig.
När det står "du kan hämta ut ditt paket på..", då blir man glad. Speciellt när det står att ens paket är från Coolstuff.se.
måste det ju vara coolt!

Tog ut Albin på en liten promenad och hämtade ut paketet. Det var en liten blåsapa, som det står på mitt papper. Blåsapa nageltorkare.
Alltså, när man har målat naglarna så lägger man fingret på en liten platta och den blåser torrt. Har provat den, dock utan nagellack, och jag är väldigt nöjd. Och lättroad.
Anyways, här är en bild på den söta apan.


Idag är både Albin och jag lediga och han är redan lite rastlös. Jag tänker ta det lugnt och läsa min engelska lilla tjockisbok. Senare ska jag nog också träffa syssling Sara! Fika eller något sådant, alltid kul.


Kände mig lite konstig när jag låg i sängen och tänkte förut. Tänkte att vi skulle åka till landet (sommarställe) på fredag (eller torsdag) och blev bara... Massa glad. Det kändes jättebra att vi ska dit, och att jag ska ta med mig Albin.
Det är skönt att vara där, jag har bara varit där en gång i år eftersom jag jobbar på lördagar och inte orkar ta bussen upp efteråt för det kostar ju lite. Men nu är det ju midsommar i helgen och då får man offra 100-kort och dylikt. För landet, såklart!
Det är ingen riktig sommar om jag inte har ätit en mjukglass med strössel på bryggan i Grebbestad. Och jag bryr mig inte om att folk säger att Bert Karlsson bor där, men vi var där innan han var där. Dessutom bor vi lite utanför Grebbestad så vi ser aldrig till honom. Vi bor i Långekärr som inte är jättecentralt men vi slipper alla fulla norrmän och Bert.

Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer
Postat av: sissel

du har alltså köpt en sån apa?? Det är nog den konstigate, mest onödiga sak jag har hört talas om! I min låda! Vart är världen på väg?? Men jag måste erkänna att den va rätt söt

2008-06-17 @ 14:13:10
Postat av: Anonym

Ja, den är rätt rolig men ack så söt :)

2008-06-24 @ 01:03:08
URL: http://www.gratisar.blogspot.com
Postat av: saom

Haha! Gud så onödig. Men söt.

2008-06-26 @ 18:53:52
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0