Graviddröm

Det är jättekonstigt men två gånger har jag haft ungefär samma dröm.
Drömmer om att jag är gravid. Vissa drömmer känns så himla verkliga, om ni förstår vad jag menar? De här gjorde det. Drömde senast inatt om graviditet. Albin sa att den senaste drömmen kan ha varit för min mamma berättade att jag ska få en liten kusin! Min morbror och hans Marie ska få barn. Fick veta igår, blev så himla glad.
Bebisar som är så söta, jag har lovat att barnvakta ofta! Har lite erfarenhet från jobbet också, så det är nog bra.

Men annars vet jag inte varför jag skulle drömma så. Verkliga drömmar..
Vill inte ha barn på några år men det kanske är min biologiska klocka som börjar ticka? Jaja.


Min fina fästman och jag ska mysa framför TVn senare med lövbiff, pommes frites och min goda gräddsås. Kanske en bulle till efterätt.
Nu när jag är säker på hur man bakar bullar får jag nog göra det ofta.
Är jäst dyrt?

Kommentarer
Postat av: sissel

hello. i´m back from falkenberg

2008-07-28 @ 08:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0