Det är lättare att säga "Hejs" än "Fernsehapparat"

Hejs!

Albin här. Josies så kallade pojkvän. Nu sa Josie att jag ska skriva "Josies älskade pojkvän".
Jag tänkte bara bryta mig in i den här bloggen och meddela att förutom att fixa designen på den här bloggen och lägga till en ny fin ikon så har jag ordnat räddningen för alla som tycker det är svårt att komma ihåg adressen till Josies blogg. Och även om jag lärt mig att den heter fernsehapparat.blogg.se, så är det inte jättelätt att komma ihåg hur det stavas om man inte är tysk.

Så nu, kära läsare, har jag fixat så att man kan gå in på josie.hejs.se och automagiskt förflyttas till fernsehapparat.blogg.se. Helt smärtfritt, gratis och utan dokumenterade biverkningar.
Testa själv! No strings attached. Just links.

När jag ändå höll på och greja placerade jag Josies blogg (den här) i Mölnlycke på bloggkartan.se.

Det var alles.
Over and out!

/Albin Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0