Sweeney Todd, the demon barber of Fleet Street

Yes, nu är det dags igen att tjata lite om min pojkvän och höja honom till skyarna. Han har lyckats fixa förhandsvisningsbiljetter till Sweeney Todd imorgon, och jag är så glad! Jag har längtat jättemycket efter den och nu får jag se den, en vecka innan den har premiär.
Och bio är jättekul och mysigt, speciellt när man går med någon man tycker om och kan sitta och gosa med. Hålla handen är inte fjortis utan mysigt..!

Idag har jag försökt hålla mig sysselsatt. Jättesvårt ju! Har lämnat böcker, lånat böcker, hämtat ut ett paket och skickat tillbaks det, diskat, sett tre filmer, ringt AMS, tränat, skickat jobbansökningar, betalat räkningar..
Jag saknar verkligen att ha ett jobb, men ungarna kan inte få tillbaks mig till förskolan. Försökte förklara det för AMS-tanten så jag hoppas hon fattade det. Gör nästan vad som helst utom det.


Mina snälla föräldrar har kommit på att ge mig lite pengar då och då, så att jag kan betala räkningar och leva. Men mest blir det räkningar. Illa...

Nyhet för veckan: vi har skaffat HD-TV och en Blueray-spelare. Jag älskar Sony som har gjort en så snygg TV som vi har nu. Vi fick också med fem Blueray-filmer när vi köpte blueray-spelaren, och det är alltid trevligt med filmer.
På tal om det så har Scrubs säsong 6 kommit ut, och jag har inte råd att köpa den. Fruktansvärt. Jag kommer avlida om jag inte får den :(
Måste... Ha.... Jobb..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0