Maria Vuitton-tävling för alla käcka tjejer

image9

Fruktansvärt snygga skor. Och jag måste ge Maria en eloge för att ha drivit tjejer galna genom att fixa en tävling där man kan vinna dessa skor. Ganska roligt att se hur många som försöker. Jag skulle nog också försöka om jag var mer skogalen. Missförstå mig fel, jag gillar skor men jag skulle inte skriva om hur mycket jag känner en för mig okänd människa för att hon ska ge mig dessa skor? Jag menar, jag är så dålig på tävlingar, vinner aldrig. Varför ska man ens anstränga sig då?
Men mja, lite kanske. Med lite ironi så.

Maria, dessa skorna är så himla snygga. Carrie-stuket, helt fabulous. Hur mycket skoskav jag än skulle få, skulle jag fortsätta gå i dem. Säger det hur mycket jag redan tycker om dem, fast jag inte ens har dem?

Anyways, om ni vill tävla är adressen: Maria Vuitton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0