Weird Science

Rea på film är nästan min favoritrea!
Väskrea, skorea och klädrea är också trevligt ^^
Iaf, när det var filmrea klickade jag hem denna:

Film av John Hughes.

Jag har sett en del av hans filmer; The Breakfast Club, Pretty in pink, Sixteen candles, Home alone, Flubber.. Ja.
Men nu har jag en till film till min lilla samling. Känns kul, har inte sett den men filmerna brukar vara fulla av skumma saker. Sixteen candles är kul för där är John Cusack och hans syster Joan med, när de är unga. Fun fun..

Jahapp. Ännu en dag i gruvan. Det gick bra idag = mycket folk. Ont i fossingarna..
Hells Kitchen inatt. Jag tror jag drömde om Gordon Ramsay, men jag kommer inte ihåg vad det handlade om. Säkert att jag var dålig i köket. Isch.

Men annars så hörs vi väl imorgon, då har jag kanske mer att skriva om.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0