Rocky och katterna

Idag fick jag hem en ny bok, den heter som rubriken. Det är en liten pocketbok som handlar om Rockys alla möten han haft med tjejer.
De serierna har ingått i hans tidigare böcker, som jag redan har läst, men det kanske är någon liten strip med som inte har varit med i någon bok tidigare.
Dessutom var den så billig, så varför inte köpa den?

I likey the picture.

Yes yes, idag har jag varit hundvakt åt lille Oliver.

Oliver på spaningsuppdrag.

Jag trodde jag skulle ha tid att blogga men har inte gjort så mycket annat än umgåtts med honom.
Vi var mest nere i TV-rummet och kikade på TV. Vi såg på Americas Next Top Model 8 och P.S. I love you. Vi såg lite på Gränsbevakarna Australien, som handlar om tullen på Australiens flygplats. De kollar så man inte tar in växter eller djur som kan smitta, de är väldigt noga med det.
När vi mellanlandade i Australien innan vi flög vidare till Nya Zeeland, fick vi skriva på papper om att vi inte skulle ta in växter och skit, fast vi bara skulle vara på flygplatsen i några timmar. Skumt, men jag förstår dem ändå.
Oliver och jag har alltså haft en tjejdag, kollat på tjejprogram och myst.

Myspys.

Han har sovit i mitt knä och soffan ganska mycket. Vi såg på Oprah också, när Sara Jessica och tjejerna + Chris Noth var där och pratade om SATC-filmen, så det var ett tag sedan alltså. Men kul kul att se ändå.

Det regnade.

Nu ska jag snart gå och träna och jag försöker förgäves få med Albin. Han vill verkligen inte men det är kul att träna när man är flera. Och det är nyttigt!
Blir trött när jag tänker att jag måste jobba imorgon. Uh.. Vet inte varför men kanske för jag inte varit helt ledig idag utan också hållt koll på lilla jycken och vad han har gjort. Massa promenader, även om de var korta, har det blivit så jag har fått lite luft.
Aja, gotta go.

Talk to you later.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, ser ut som att ni har det ganska mysigt i alla fall. Det är verkligen jättesnällt att du ställer upp och passar, men det kommer nog bli lite mindre av den varan längre fram då jag är hemma varje dag. Har du tråkigt någon dag får du mer än gärna komma och hälsa på!

2008-12-04 @ 12:20:00
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0