Julkalendern

Den verkar rätt okej, faktiskt.
Jag brukar inte titta på julkalendern, den brukar vara ganska kass jämfört med de gamla som man såg när man var liten, t.ex. Jul i Kapernaum, Mysteriet på Greveholm och.. Ja, det var nog de jag gillade bäst.
Förra året, dagen efter min födelsedag och dagen då Albin pussade mig första gången, då köpte han Jul i Kapernaum till mig. Den var konstigare än vad jag minns. Men fortfarande bra.
Det var som var lite dåligt var att de inte hade tagit med Andra kvarten med Magister Munter, Bio Rio och Fru Dito. Jag kommer väl mest ihåg Magister Munter men det var synd att de inte tog med det, det var ju också kul!


Jag har också sett Nissene på loven (Tomtar på loftet, norsk serie). Den hade Albin.
Den borde man se lite nu innan jul.. Och Grinchen, Love Actually, Mupparnas julsaga, Albin & Arts Luciaspecial och Jul jul jul med Galenskaparna After Shave. Det finns säkert fler som jag vill kika på men dessa är de "viktigaste".


Det blev ingen träning igår, så det får bli träning imorgon istället, danspasset. Kände mig lite astmatisk igår.
Idag är jag allergi-nysig.
Nu måste jag fixa håret och sedan springa iväg och jobba, och imorgon är jag ledig!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0