Jag tycker att du och jag passar ganska bra ihop


Söt tavla jag gav till Albin en gång.

När jag skriver ganska då menar jag oftast mycket. T.ex: Jag är ganska hungrig! Med betoningen mest på ganska.
Så nu vet ni det.

Det blev inget Fashion House igår med Mary-Kay. Det skulle blivit för tajt med hundpassning och träning. På tal om det sistnämda så var jag helt slut efter det. Men det är ju bra.
Albin ville dock inte följa med fast vi sa att vi skulle betala för honom. (Hans månadskort har gått ut och han har inte råd att köpa nytt) Så kan det gå.. Danspasset har bra musik, några från Hairspray-filmen och en från HHGG (Hitchhikers guide to the galaxy = Liftarens guide till Galaxen).

Jag är sömnig. Och lite nysig. Men imorgon börjar jag tre, så jag får sovmorgon! Yay!
Fast då ska jag nog greja med julklapp. Jag tänkte att jag skulle göra det igår men det blev ju mest att hålla koll på lillvalpen.

Nej, nu ska jag gå och handla mig en macka och något att dricka och sedan är det dags för sju timmars jobb.
Hörs kanske sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0