Stay spray make up fix m.m.

Idag har det varit jobb. Det var.. Jobbigt. Som ni förstår.
Efter jobbet åkte jag in till stan för jag hade kommit på att jag hade ett presentkort på Åhléns. Jag hade precis sett en fin klänning i en tidning och den kunde man köpa på just Åhléns. Så jag tänkte att gratis är aldrig fel.
Jag letade igenom alla klädhängare i hela affären men hittade inte klänningen. Jag tänkte att de kanske hade gömt den för mig, så jag frågade en expedit men hon visste inte men sa åt mig att leta längst bort. Jag trodde bara det var stora storlekar längst bort men så var tydligen inte fallet.
Jag hittade den fina, röda klänningen med paljetter och den passade mig så jag slog till!
Innan det hade jag hittat en fin brun kuvertväska från Fancy Fanny som jag också slog till på, också den gratis.
Hallå liksom.. :)
Ett inflikande; mamma sa, när jag hade visat upp väskan hemma: du köper väskor som om du hade elden bakom dig.
Bilder kommer här:

Julklänning, misstänker jag starkt.


Väska från Fancy Fanny.

Jag smet också in på Gina Tricot och hämtade ett par trosor, som jag fick gratis, eftersom jag hade en kupong från en tidning. Bara gratis idag, trevligt trevligt. :D

Spetstrosor.

Det var det som inhandlades idag. Efter mitt gratisköp, fikade jag med Albin och hans bror Emil. Det var trevligt, vi gick till Kafé Vallgatan. Jag beställde en kladdkaka (med grädde) och en chailatte, men det var alldeles för sött :( Så pojkarna fick äta upp mitt :P
Och nu är jag hemma och jag ska väl slå in den sista julklappen. Sedan blir det kanske en film?
Jaja, får se. Tänkte också lägga upp bilder på mitt inköp i torsdags, vilket tyvärr inte var gratis.


Stay spray make up fix från Mimesis.

Gratisgrejer för jag köpte sprayen; bodybutter-lotion, dagcreme och handcreme.

Stor och mysig tekopp från Lagerhaus.

Fjärilsörhängen från Gina.

Armband från Gina.

Hårband från Gina.

Det var nog allt.
Ska skriva ett till inlägg om en bra låt, läs det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gratis är gott (eller ja, inte för att du skall äta dina kläder...)

I alla fall, kommer du inte ihåg att jag inte heller åt upp kladdkakan när vi var på Vallgatan? Sa ju att den var för söt ;)

2008-12-20 @ 18:44:55
URL: http://bravaragazza.blogg.se/
Postat av: Albin

ÄNNU EN VÄSKA!?

2008-12-21 @ 00:29:47
URL: http://albin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0