Dags för ny bloggdesign?

Jag undrar om jag ska ha kvar julbloggdesignen efter julafton, får se. Men hade iaf planerat att fixa något nytt efter denna. Kanske ska lägga upp en ny lagom till nyårsafton. Det vore något..
Blev lite inspirerad idag när Albin och jag var på stan.
Jag gillar att kika på bilder och kanske använda något från dem. Det kan nog bli snyggt med det jag såg på Sisters.
Anyways.


Fina, fluffiga skor!

Jag fick hem det här paket idag. Jag vet inte om jag ska behålla dem eller inte. Jag har ju redan skor. Men inte sånna här fluffiga och söta... Visserligen. Vad tycker ni?
Jag vill behålla dem men får se vad Albin tycker. :)
De är väldigt sköna..

Jaja. Idag handlade jag lite julklappar, för jag var ju ledig som sagt. Vi åt på Star of India och det var gott. Jag åt Chicken harru masala, eller vad det nu kan ha hetat. Det var rätt gott, lite varmt och starkt dock. Med spenat, men det kändes inte på smaken, för den var goood. Jag brukar inte gilla spenat.
När vi var på stan susade vi in på Lagerhaus och där hittade jag världens sötaste telefon!

Svart fin liten sko som telefon!


Väldigt trevlig telefon.

Jag slog till direkt. :) Den är nog ganska lätt att prata i, pussmunnen är ju i två delar och sladden mellan dem är lite kort men här är det bara en del. Men får se hur det går. Ska koppla in den snart.
Köpte en ögonskugga också.

Lila fin, lite glittrig. Fin i jul.

Nej, nu ska jag ta och hitta en film jag ska se på. Är alldeles ensam, för Albin är hos sin bror och mamma är någonstans med jobbet och pappa är i Finland. Hm hm.
Får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Stackars ensamma Josie! Men just nu sitter jag på spårvagnen på väg hem. Till dig!

Skorna ser rätt söta ut på bilden. Jag kommer med den slutgiltiga domen när jag kommer hem.

2008-12-18 @ 20:48:38
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0