Blogga varje dag?

Ja, det hade Albin att planerat att göra och jag tyckte det var en lite rolig idé.
Jag vet inte om jag klarar av det, att komma på något vettigt att skriva i ungefär en månads tid, eller iaf fram till jul.. Det verkar krångligt. Men jag tror jag ska försöka.

Jag är som sagt ledig imorgon och då ska mamma och jag åka till Mölndal och umgås med lite folk från Mary-Kay och julmysa. Jag har ett presentkort på 100 kr och mamma vill gärna köpa handkräm, så vi får se vad som händer.
Vi ska också träna imorgon, danspasset.
Men innan allt det så ska jag vara valpvakt igen. Till lille Oliver.
Det ska ändå bli kul för jag hade tänkt att pyssla lite med julklappar och då kan han leka i köket medans jag sitter vid bordet och fixar och trixar. Sedan ska Albin och jag se på Mupparnas julsaga.


Igår såg jag Across the universe. Den verkade enbart ha Beatles-låtar i sin repertoar. Den var faktiskt väldigt bra. Skildrade tiden från ungefär 60-talet fram till.. Nutid, kanske det blev.
Jag minns inte riktigt men den var bra.


Nu när det är jul känner jag en lust att köpa röda kläder och rött pyssel och krimskrams. Får alla en sådan lust omkring jul, eller i början av december? Det är kanske bara jag som är konstig..
Nu ska jag nog snart göra stekt falukorv och makaroner och kika på julkalendern.
Vi hörs kanske imorgon när Oliver sover.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0