Bergdorf-blondiner

Håller jag på att läsa nu. Samtidigt som Det här är allt av Aidan Chambers. Jag är väldigt skeptisk nu till den boken. Han skriver om mens och hur tjejer upplever det, och tjejen ääälskar mens.
Bah! Ingen tjej gillar väl att ha det varje månad.
Han är väldigt konstig... Hur vet en man hur en 16-årig tjej tycker och känner?
Om han inte har bytt kön, ifs. För det stämmer ju liksom inte..
Det är för mycket lesbiskt mellan tjejen och tjejens bästis.. Så håller inte tjejer på. Vad jag vet. :P
Så gör inte jag med mina kompisar iaf, klär av oss och står och glor på varandra. Nej nej, det känns bara fel..

Jaja.
Gnäll-Josie på G.
Är väldigt trött nämligen. Har jobbat sju timmar, men har sålt för så mycket att jag nästan inte trodde det var sant. För vår lilla butik alltså. Jag säger inte exakt vad det var men vad vi normalt säljer för; idag sålde jag för 10 000 kr mer.
Det är mitt nya rekord. Jisses!
Folk är som galna. Julkort hit och dit och frimärken och allt. Crazy...
Nu är jag trött. Men slipper gympa. Vi stannar hemma och tar det lugnt istället, kikar lite på tv och så. Skönt.
Och imorgon får jag hjälp i affären. Det blir nog bra, för jag får inte lugn stund när det är så mycket folk och alla vill ha hjälp samtidigt. Så jag hoppas det går bättre imorgon för då ska jag öppna en timme tidigare.

Jag kikar på varma, fluffiga skor på DinSkos hemsida. Lockande...
Nu är jag jättehungrig, måste gå ut och kika i kylen vad som finns.
Arrividerci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0