Sanningen om diamanter

Jag trodde först att Nichole Richie var lika blåst som Paris Hilton men det visar sig att hon kan iaf skriva. Och klä sig snyggt såklart men det kan ju vissa blåsta också. Anyways så har jag precis läst ut hennes debutroman och jag tyckte att den var väldigt bra.
Stundtals undrade jag om det inte var om henne men jag vet inte så mycket om henne så jag kanske har fel.

Inatt mådde jag kasst. Lite andningsproblem matchat med mensvärk. Så illa. Brukar vara skonad från hemska magsmärtor men på senare år har det kommit då och då. Har dock en ganska bra medicin som brukar funka : varm vetekudde.
Känns skönt på magen och man slappnar av. Så hela morgonen och halva eftermiddagen har jag legat och läst och haft vetekudden på magen. Nu känns det rätt okej men då började Albin må dåligt. Stackarn hade både ont i ryggen och bröstet :(
Blev till att ringa Sjukvårdsrådgivningen och han pratade ett tag med dem och hon tyckte han skulle åka in till Axcessakuten men nu vet jag hur mycket de skrämmer upp en. Dessutom tror jag att han skulle få vänta ett tag på akuten och det är ju inte det roligaste, det har ju jag erfarenhet av. Nu mår han dock mycket bättre, vilket är väldigt skönt. Nu väntar vi bara på att mamma ska komma hem så vi kan hitta på något att äta och kanske ut och gå sen om det slutar regna.
Trist väder men ganska trevligt att bara ligga inne i sängen och läsa och äta choklad som snäll-Albin hade köpt hem till mig när han kom från jobbet.


Jag börjar ju aldrig med mina hobbys. Skulle försöka med körkort plus ridning men jag gör ju inget åt det. Ganska dåligt av mig, tycker jag.. Får börja läsa lite i min bok om körning iaf, kan fråga pappa sen om han vill köra lite med mig.
Tycker dock det är lite otäckt men så har nog alla tyckt i början. Det är som att lära sig cykla, säger pappa. Får nog börja tro på honom.

Blir nog thaimat idag.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0