Take me home, country roads..

Har fått den på hjärnan, måste spela den om och om igen.

Idag kom jag tillbaks från landet, som Art och jag åkte till igår. Jättehärligt att vara där igen även fast det blåste lite. Och sen var det lite knott, men petitesser. Känns som det är helg men jobb imorgon och SEN helg. Rätt skönt.


Jag har fått ryck på Frida Muranius. Fan, den låten är ju inte ens bra. Och sen blir hon upprörd när folk inte vill spela den. "Vadå, det handlar ju bara om sex?" Jaja.. Patriot. Blörk. Varför ska det alltid finnas så dålig amatörmusik på radio nu för tiden? Jag lyssnar nästan aldrig om jag inte måste, men varför blir hon upprörd? Kommer inte över det. "P4 Kronoberg vägrar att spela hennes låt.
Och nu vill Sölvesborgsbor hindra henne från att uppträda i staden."
Och hon fattar inte. Kan det inte vara så att hon är.. Kass? Typ.. Jätteskitdålig och det är därför? Kan ingen börja skriva ordentliga låtar som inte handlar om blingbling, hundar, sex och bitches (även fast sådana låtar ibland är underhållande så man måste skratta)? I don't get it. Varför ska man, över huvud taget, "dunka någon gul och blå"? Can't we just.. hug? ^^ (Carrey) Men allvarligt. Hon är ju från Skåne, det borde vara bra, men hur många är det egentligen som tycker den är bra? Typ.. Population: one?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0