London by myself

Äntligen hemma igen. Borta bra, hemma bäst, it's true. Kanske mest om man åker iväg själv och inte har så mycket människor att umgås med. Fast det gick bra och var jättekul ändå. :)
Classon var en hjälte och hjälpte mig hitta till hotellet, annars hade jag nog gå rätt vilse, och jag hade nog inte ens kommit iväg för jag fick något kort att åka på och det hade jag aldrig fixat on my own.
Såg flera stycken fruktansvärt fult klädda människor.. >.< Och Hare Krischna. Skummisar, har jag alltid tyckt..
St James Park var mysigast, och jag såg ett par jättefina skor i en converseaffär men de hade inte i min storlek =/
Köpte lite stuff på H&M och Accessories och på en miniliten mysig affär, i stil med Okey i Gbg.

Hemma och jag tänker inte göra någonting alls idag. (inte så jättemycket skillnad från London men här kan jag gå och ta en macka utan att lämna huset. Ha! Plus att det finns kallvatten och kyl och en trevligare dusch och massa filmer och och och.. MIN DATOR.) But still!

Kommentarer
Postat av: sissel

hur va london? vill höra allt. tack för att du beklagar sorgen, över selma alltså..

2007-08-08 @ 13:22:00
Postat av: José

vi kan väl fika eller så, så får du höra all about it!

2007-08-08 @ 19:14:27
URL: http://fernsehapparat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0